ArabicEnglishPersian

041-33272581

زیپ پانل در تبریز + لیست قیمت 1401

پوشش سقف های زیپ پانل در تبریز یک حفاظ سقف یکپارچه می باشد که به علت انعطاف بالایی که دارد، بسته به خواست معماران در شکل و نقش های گوناگون طراحی می شود.

پوشش سقف زیپ پانل از نیازهای بشر می باشد که در عرصه صنعت ساختمان به جذابیت، امنیت و مقاومت آنها می افزاید، آنچه که مهندسین و معماران در جستجوی آن می باشند.

زیپ پانل در تبریز از اختراعات برق آسا می باشد که منجر به فرآیند پدید آوری موادی می شود که باعث کم شدن هزینه ها و جلوگیری از هدر رفتن انرژی می شود و همچنین به عنوان عایق عمل می کند و شکل زیباتری نسبت به ساختار های قبل دارد.

 

زیپ پانل تبریز

 

زیپ پانل تبریز

ساختارهای زیپ پانل تبریز مثل ساندویچ پانل از چند لایه تشکیل شده اند که از بخش اصلی آن که از جنس پلی اورتان می باشد برای عایق های صوتی و حرارتی استفاده می کنند. از دیگر ورق های زیپ پانل در تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  •  ورق پروفیل
  •  ورق های ذوزنقه
  •  لایه ای ضد تبخیر
  •  بریس آلومینیومی
  •  و…

 

زیپ پانل تبریز به علت انعطاف پذیری که دارد به شکل های زیر می باشد:

  •  برآمده
  •  فرو رفته
  • مخروطی فرم
  •  و…

 

از ویژگی های زیپ پانل تبریز به چند نمونه می توان اشاره کرد:

  1. استقامت بالای زیپ پانل در تبریز در مقابل زمین لرزه
  2.  انعطاف پذیری بالا
  3.  عایق خوب زیپ پانل در تبریز در برابر رطوبت، صدا و گرما
  4.  وزن سبک آن و جا به جایی آسان
  5.  گوناگونی در طرح، نقش و وزن
  6.  استقامت در برابر ساییدگی، خراش و فرسودگی
  7. عمر طولانی زیپ پانل در تبریز در مقایسه با دیگر مصالح و سازه های سنتی
  8.  کاهش و صرفه جویی در مخارج ساخت و ساز
  9. صرفه جویی در انرژی (تنظیم انرژی)

 

بر اساس خصوصیات زیپ پانل در تبریز و تنوع در شکل و وزن آن ها می توان در مکان های گوناگون از آن استفاده کرد. با توجه به کاربرد عایق حرارتی و صوتی زیپ پانل تبریز از آن به عنوان محافظ سقف درمانگاه ها، فرودگاه ها ، سالن های ورزشی و … استفاده می شود . همچنین به منظور استقامت بالای زیپ پانل در تبریز در برابر گرما و چکه آب، امروزه مورد توجه معماران سبز قرار گرفته است.

امروزه شرایط جامعه در حالت تحول می باشد و آلودگی هوا هم روز به روز افزایش می یابد، معماران سبز با احداث فضاهای سبز سعی می کنند که آلودگی هوا را کاهش دهند. استفاده از زیپ پانل تبریز که یک عایق رطوبتی می باشد در این نوع ساختمان ها می تواند مناسب تر باشد.

زیپ پانل در تبریز تحت عنوان لایه زیرین فضای سبز انجام می گیرد و امنیت آن در برابر نمناکی و نفوذ باران ،ظاهر ساختمان ها را هم زیبا تر جلوه می دهد. مقصود واقعی از پدید آوری و ساختن زیپ پانل تبریز، علاوه بر ضد آب بودن و مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی، ایجاد سبک ساخت و ساز انعطاف پذیر است.

زیپ پانل در تبریز را برای پوشش بام فرودگاه ، استادیوم ، نمایشگاه و سازه قوسی سازه فضاکار به کار می برند که باعث صرفه جویی درهزینه های ساخت و افزایش عمر ساختمان می شود.

 

قیمت سقف کالزیپ تبریز

قیمت سقف کالزیپ تبریز و اسم دیگر آن زیپ پوششی می باشد که خیلی سبک و محکم هستند و به آسانی بر روی بام ساختمان ها نصب می شوند. این زیپ پانل در تبریز از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است و از آن برای پوشش اقسام انحنادار و لبه های بزرگ استفاده می شود.قیمت سقف کالزیپ تبریز ,کالزیپ ها ضد آب هستند و در مقابل زنگ زدگی، ساییدگی و تغییر شرایط آب و هوایی بسیار مقاوم هستند.

 

از خصوصیت های بسیار خوب قیمت سقف کالزیپ تبریز که می توان اشاره کرد:

  •  قابل ابرافروختگی بودن
  •  بدون تعمیر و نگهداری
  •  بدون تغییر و قابل استفاده مجدد
  •  و…

 

لایه های قیمت سقف کالزیپ تبریز به ترتیب زیر می باشند:

  1.  پروفیل های آلومینیومی
  2. عایق حرارتی
  3.  گیره آلومینیومی
  4.  جداکننده اسپیسر
  5.  مانع رطوبت و بخار
  6.  ورق گالوانیزه آلومینیومی
  7. تیر اصلی سازه فلزی
  8. پرلین

 

از مزایای قیمت سقف کالزیپ تبریز که می توان به آن اشاره کرد:

  1. زیپ پانل در تبریز در مقابل تابش آفتاب مقاوم می باشند
  2. نگهداری سقف کالزیپ آسان می باشد و احتیاجی به مراقبت ندارند
  3.  مواد به کار رفته در ساخت سقف کالزیپ تبریز قابل بازیافت هستند
  4. قابلیت پوشش بام های قوسی محدب و مقعر را دارند
  5. زیپ پانل در تبریز در ساختار های قدیمی هم قابل استفاده هستند
  6.  و….

 

زیپ پانل در تبریز

 

پوشش سقف ایستا درز تبریز

 

پوشش سقفی ایستا درز تبریز به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد از جمله:

  • ایمن بودن
  •  ضد آب بودن
  • خمیدگی پذیری و نصب آسان
  • امکان انجام طرح های دشوار در قالب لمینت یا دولایه را دارد
  • برای انواع سقف های با شیب های کم و شیب های تند

 

پوشش سقف آلومینیومی ایستا درز تبریز و زیپ پانل در تبریز به راحتی می تواند دهانه بزرگ تر و خطوط های خمیده را با قوس های برآمده و فرورفته پوشش دهد. این پوشش سقف ایستا درز تبریز توانایی تولید پروفیل های مورد نیاز سقف های کروی یا بیضوی در طرح های متنوع را دارد.

زیپ پانل در تبریز دستگاه رول فرمینگ پروفیل های ورق فلزی را با طول مورد نیاز بدون محدودیت تولید می کند و سپس از بعد انتصاب در کنار هم این پروفیل ها با سیستم مخصوص ترکیب می شوند.

پوشش سقف ایستا درز تبریز را می توان به صورت تک لایه یا دولایه اجرا کرد، به این مفهوم که در مکان هایی که احتیاج به عایق کاری سقف است می توان لایه زیرین ورق گالوانیزه را نصب کرد. پس از اعمال عایق در برابر رطوبت و حرارت، انتهای لایه طبق جزئیات می چسبد.

 

پوشش سقف زیپ پانل تبریز

پوشش سقف زیپ پانل تبریز از مواد خاصی ترکیب شده است که به منظور ایجاد یک تولید عایق بندی سقف بدون درز در تعداد زیاد ورق با متریال مختلف طراحی، محاسبه، تولید و انجام می شود. زیپ پانل در تبریز با نام های دیگری مثل زیپ دنده ای، روکش سقف ایستاده، روکش سقف زیپی در جهان شناخته شده است.

پوشش سقف زیپ پانل تبریز در لایه اولیه آن از ورقه های آلومینیوم بی رنگ به ضخامت های 0.7 تا 1.2 میلی متر به اشکال ذوزنقه ورق گالوانیزه بی رنگ به ضخامت 0.7 تا 1 میلی متر به شکل های ذوزنقه استفاده می شوند. در لایه دوم پوشش سقف زیپ پانل تبریز که ویژگی مرطوب کننده دارد از 5 لایه ایجاد شده اند که عبارتند از:

  1.  2 ورقه پلی اتیلن ها
  2. 1 ورقه پلی استر ها
  3. 1 ورقه فویل آلومینیوم
  4. 1 امگا اسپیسر
  5.  پروفیل زیپ پانل
ArabicEnglishPersian
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟