ArabicEnglishPersian

041-33272581

شرکت یادمان ارک میهن

زیپ پانل

شرکت یادمان ارک میهن  با برند زیپ پانل zippanel در سال 1387 در شهر تبریز با شماره 25430 به ثبت رسیده و فعالیت خود را از همان سال در زمینه طراحی و ساخت سازه های صنعتی و پوشش آن ها شروع نموده است.

اینک شرکت يادمان ارک ميهن با تکیه بر تجارب چندین ساله، نسبت به تولید و اجرای سیستم پوشش یکپارچه ایستادرز با برند زیپ پانل zippanel  در شمال غرب کشور اقدام نموده و اکنون به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل های ایستادرز  zippanel و سایر یراق آلات و ملزومات این سیستم در حال فعالیت می باشد.

از اهداف تولید پروفیل های ایستادرز  زیپ پانل zippanel:

در حقیقت سازه فضاکار یک سبک ساختمان سازی انعطاف پذیر می باشد که عایق صوت و گرما بوده و در برابر اثرات نامطلوب هوا، خوردگی و زنگ زدگی مقاوم می باشد. به وسیله سیستم ایستادرز به راحتی می توان دهانه های بزرگ و حتی اشکال منحنی شکل را نیز پوشش داد و عملاً نیاز به تعمیر و نگهداری ویژه ای نیست. بنابراین استفاده از زیپ پانل موجب کاهش هزینه ها و افزایش ارزش افزوده در طولانی مدت می گردد.

از جمله کاربرد های سیستم پوشش یکپارچه ایستادرز  زیپ پانل zippanel در پوشش سقف مترو، پوشش سقف فرودگاه، پوشش سقف ورزشگاه، پوشش سقف نمایشگاه، پوشش سازه های قوس دار و نما می باشد. همچنین از قابلیت های سیستم ایستادرز  تولید پروفیل مورد نیاز سقف های کروی شکل  به صورت conic  می باشد. بنابراین استفاده از آن موجب کاهش هزینه ها و افزایش ارزش افزوده در طولانی مدت می گردد.

 

ArabicEnglishPersian
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟